Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd
Het bezorgmoment is afhankelijk van de vervoerder. Deze bezorgd de bestelling op het door u opgegeven afleveradres. Bezorging kan uitsluitend plaatsvinden op werkdagen van maandag t/m vrijdag, tussen 8:00 en 18:00 uur.
Zodra de leverdatum bekend is informeren wij u hierover per e-mail. Wij doen ons uiterste best om uw bestelling op de aangegeven dag te laten leveren maar we kunnen dit niet altijd garanderen.
TIP: zorg dat er op de aangegeven afleverdag iemand aanwezig is om de bestelling in ontvangst te nemen. Als er niemand aanwezig is zal de bestelling later opnieuw worden aangeboden, de eventuele extra kosten hiervan worden mogelijk aan u doorberekend.
Hoe wordt mijn bestelling aangeboden
Standaard wordt uw bestelling tot aan de deur geleverd. Wij leveren via externe transporteurs welke niet de service aanbieden om de artikelen te plaatsen daar waar u deze wilt hebben staan.
Voor een paar productgroepen/merken zijn er wel uitzonderingen. Op de product pagina is te zien of de service voor het plaatsen en installeren beschikbaar is, deze optie staat dan bij de opties en “Levering en plaatsing”. Hier is wel een meerprijs aan verbonden.
Aflevering van bestelling gemist
Wanneer u niet aanwezig bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, gaat het pakket terug met de vervoerder en wordt deze op een later moment nogmaals aangeboden. Hoe en wanneer de tweede afleverpoging plaatsvind is afhankelijk van de vervoerder.
TIP: Laat de bestelling op een adres bezorgen waar overdag iemand aanwezig is door een ander afleveradres in te voeren, bijvoorbeeld bij uw buren.
Wat zijn de levertijden
Wij streven naar een snelle levering van de producten maar zijn altijd afhankelijk van onze leveranciers. Mocht de levering langer dan 7 dagen duren zullen wij hierover contact opnemen.
Voor leveringen in het buitenland gelden afwijkende levertijden. Wilt u graag precies weten wanneer uw bestelling geleverd wordt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Leveringsdatum is veranderd
Het kan voorkomen dat u van ons een andere leveringsdatum doorkrijgt dan u had verwacht.
Wij werken met verschillende magazijnen en de voorraad wordt dagelijks bijgewerkt. Toch kan het wel eens gebeuren dat een besteld product als beschikbaar wordt weergegeven, maar dat dit na uw bestelling niet zo blijkt te zijn.
Wij begrijpen dat dit vervelend is en zullen contact met u opnemen mocht dit voor grote wijzigingen leiden
Incomplete levering
Is uw bestelling incompleet geleverd? Controleer dan eerst de meegeleverde pakbon, staat het artikel hier niet op vermeld, dan betreft het een deellevering en ontvangt u de overige artikelen op een later moment. Is het artikel wel op de pakbon vermeld, maar niet geleverd? Neem direct contact op met onze klantenservice.
Leveren jullie ook in het buitenland
De meeste artikelen in ons assortiment kunnen wereldwijd worden geleverd. U kunt tijdens het bestelproces het gewenste land van bezorging kiezen, de verzendkosten worden vervolgens zichtbaar gemaakt.
Staat het land van bezorging niet in het keuze menu, dan is de kans groot dat wij het toch bij u kunnen laten bezorgen. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice, wij zoeken het graag voor u uit.
Ook kunnen wij uw bestelling afleveren bij een door u op te geven Nederlandse transporteur zodat u het transport verder zelf kunt regelen.