Bestellen

Bestelling / Offerte / lease aanvraag plaatsen

Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig:

  • Ga naar het gewenste product
  • Klik op de knop ‘Toevoegen aan winkelwagen’
  • Bekijk de rest van het assortiment of klik op ‘Bekijk winkelwagen’
    om te betalen
  • Alles gevonden? Klik dan op “Doorgaan naar afrekenen”
  • Vul als uw bestelling compleet is uw gegevens in en klik op “Bestelling plaatsen en betalen”
  • Het doorvoeren van wijzigingen is nog mogelijk voordat
    u betaald heeft
  • U ontvangt een orderbevestiging per e-mail als de bestelling
    is geplaatst
Bestelling wijzigen of annuleren

Wanneer u de bestelling voor verzending wilt wijzigen of annuleren, adviseren wij u telefonisch of per email contact op te nemen met de klantenservice. Wanneer de bestelling is verstuurd, kunnen we helaas niets meer wijzigen.

Is uw bestelling al verstuurd? Dan kunt u het artikel ongeopend en in originele staat retourneren na ontvangst. Wilt u een bestelling retour sturen? Neem dan contact op via het contactformulier of bel ons

Producten vergelijken

Heeft u moeite met kiezen of twijfelt u tussen een paar producten? Op onze webshop kunt u producten makkelijk met elkaar vergelijken:

  • Op de overzichtspagina’s kunt u ‘Vergelijk’ aanklikken voor de producten die u interessant vindt
  • Na elk toegevoegd product kunt u via de pop-up de producten met elkaar vergelijken

Daarnaast kunt u uiteraard ook contact opnemen met onze klantenservice, wij voorzien u graag van advies.

Bestelbevestiging ontbreekt

U ontvangt maximaal 2 uur na uw bestelling een bevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. Mocht u geen bevestiging ontvangen hebben, verzoeken wij u in uw spamfolder te kijken. Vind u ook daar geen bevestiging van de bestelling, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.