Bestelling / Offerte / lease aanvraag plaatsen
Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig:
- Ga naar het gewenste product
- Klik op de knop ‘Toevoegen aan winkelwagen’
- Bekijk de rest van het assortiment of klik op ‘Bekijk winkelwagen’
om te betalen - Alles gevonden? Klik dan op “Doorgaan naar afrekenen”
- Vul als uw bestelling compleet is uw gegevens in en klik op “Bestelling plaatsen en betalen”
- Het doorvoeren van wijzigingen is nog mogelijk voordat
u betaald heeft - U ontvangt een orderbevestiging per e-mail als de bestelling
is geplaatst
Bestelling wijzigen of annuleren
Wanneer u de bestelling voor verzending wilt wijzigen of annuleren, adviseren wij u telefonisch of per email contact op te nemen met de klantenservice. Wanneer de bestelling is verstuurd, kunnen we helaas niets meer wijzigen.
Is uw bestelling al verstuurd? Dan kunt u het artikel ongeopend en in originele staat retourneren na ontvangst. Wilt u een bestelling retour sturen? Neem dan contact op via het contactformulier of bel ons
Producten vergelijken
Heeft u moeite met kiezen of twijfelt u tussen een paar producten? Op onze webshop kunt u producten makkelijk met elkaar vergelijken:
- Op de overzichtspagina’s kunt u ‘Vergelijk’ aanklikken voor de producten die u interessant vindt
- Na elk toegevoegd product kunt u via de pop-up de producten met elkaar vergelijken
Daarnaast kunt u uiteraard ook contact opnemen met onze klantenservice, wij voorzien u graag van advies.
Bestelbevestiging ontbreekt
U ontvangt maximaal 2 uur na uw bestelling een bevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. Mocht u geen bevestiging ontvangen hebben, verzoeken wij u in uw spamfolder te kijken. Vind u ook daar geen bevestiging van de bestelling, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.